Strona główna           Biuletyn Informacji Publicznej           Ważne telefony           Kontakt          



Informacja

Burmistrz Moniek informuje, że zgodnie z art. 5 ust. l Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236 poz. 2008 z późniejszymi zmianami) oraz § 2 ust. 1 Uchwały Nr XXVIII/188/05 Rady Miejskiej w Mońkach z dnia 8 grudnia 2005 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mońki, właściciele nieruchomości powinni zapewniać utrzymanie czystości i porządku na terenie nieruchomości, dbać o estetyczny wygląd budynków i ich otoczenie.

Ponadto do właścicieli nieruchomości należy:
"wyposażenie nieruchomości w urządzenie służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym" oraz zawarcie umowy z Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach (ul. Kolejowa 21) na wywóz tych nieczystości.

Każdy właściciel nieruchomości ma obowiązek:
"pozbywać się błota, śniegu, lodu oraz innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości" (chwastów, trawy itp.)

W związku z powyższym proszę mieszkańców o systematyczne realizowanie nałożonych przez w/w przepisy obowiązków.

Burmistrz Moniek
Zbigniew Karwowski