Regulamin konkursu plastycznego im. Mikołaja Samojlika
pod hasłem "SZLAKIEM UROKLIWOŚCI BIEBRZAŃSKIEJ""
Cel konkursu:
budzenie i rozwijanie zainteresowań przyrodniczych, dążenie do kontaktu z przyrodą, do samodzielnego odkrywania środowiska życia człowieka
kształtowanie świadomie pozytywnego i emocjonalnego stosunku do spraw ochrony przyrody i rozwijanie poczucia indywidualnej odpowiedzialności za stan lokalnego środowiska
szerzenie wśród dzieci i młodzieży wiedzy o otaczającym ich świecie, a w szczególności o ich najbliższym środowisku przyrodniczym
uświadomienie młodemu pokoleniu wyjątkowego znaczenia terenów prawnie chronionych i tworzenie pozytywnego "klimatu" wokół tych terenów
Uczestnicy:
dzieci szkół podstawowych z podziałem na grupy wiekowe:
grupa I - kl. I - III
grupa II kl. IV - VI
Warunki uczestnictwa:
prace plastyczne mogą być wykonane techniką dowolną na papierze lub innym materiale w formacie od A3 do A1.
na odwrocie każdej pracy należy umieścić następujące informacje: nazwisko i imię dziecka, rok urodzenia, nazwa szkoły, tytuł pracy.
oceniana będzie wartość artystyczna pracy oraz jej treść, rozumiana jako twórcze rozwinięcie hasła konkursu: "SZLAKIEM UROKLIWOŚCI BIEBRZAŃSKIEJ".
wszystkie prace, które nie spełnią powyższych warunków, nie będą brane pod uwagę.
Komisja konkursowa wybierze po 5 prac z każdej grupy wiekowej. Autorzy wybranych prac otrzymają dyplomy, natomiast za miejsca I, II, III zostaną przyznane atrakcyjne nagrody.
Lista uczestników, oraz najlepsze prace zostaną umieszczone w Informatorze " Edukacja Ekologiczna w Szkole" którego wydawcą jest Szkolne Centrum Aktywności Lokalnej SCAL przy Szkole Podstawowej w Białosukni.
Informator zostanie przekazany bezpłatnie wszystkim uczestnikom konkursu.
Termin nadsyłania prac upływa 08 grudnia 2003 r. (decyduje data stempla pocztowego).
Wręczenie nagród laureatom konkursu oraz wernisaż wystawy odbędzie się dnia 19 grudnia 2003 r. o godz. 12.00 w Szkole Podstawowej w Białosukini.
Wystawa pokonkursowa odbędzie się w Gminnym Ośrodku Kultury w Goniądzu.
|